نتایح جستجو برای:

شش ترفند برای ایجاد احساسات و اثرات مثبت در طرف مقابل

برای ایجاد تاثیر مثبت در برخورد با افراد ، شش ترفند یا کلید وجود دارد که عبارتند از : ۱- اول ، طرز برخوردتون رو سازگار کنین. افراد فورا طرز برخوردتون رو متوجه میشن، پس قبل از اینکه به اتاق کنفرانس برای ملاقات تیمتون برین، یا برای بحث فروش یا مصاحبه ی کاری وارد دفتر […]

سه عادت قدیمی و اشتباه مطالعه

سه عادت قدیمی و اشتباه مطالعه که سرعت مطالعه را کُند میکند

در این ویدئو درباره‌ی سه عادت قدیمی و اشتباه مطالعه که ممکنه باعث کند شدن شما میشه ،صحبت می‌کنیم. به اولین عادت قدیمی مطالعه fixation (یعنی خیره شدگی) میگن. fixation کاریه که چشماتون موقع خوندن انجام میدن،  اونا بصورت کلمه به کلمه خیره میشن و وقتی برای اولین بار یاد میگیریم چجوری بخونیم این مورد […]

توجیه و همگام‌سازی کارمندان جدید

توجیه و همگام‌سازی کارمندان جدید

چرا توجیه و همگام‌سازی کارمندان جدید مهم است؟ چرا کارمندهای خوب استعفا می دهند؟ بعد از اینکه شما پروسه جستجو و استخدام کارمند جدید را به اتمام رساندید ، وقت آن می رسد که پس از توجیه و همگام‌سازی کارمندان جدید، کارمندتان اولین روز کاری خود را شروع کند. در این دوره می آموزید که چگونه […]

برگزاری جلسات پربازده و موفق

برگزاری جلسات پربازده و موفق

آیا احساس می کنید جلسات بیش از حد و زیادی دارید؟ اگر پاسختان مثبت است، بعید بنظر می رسد که در برگزاری جلسات پربازده ، موفق باشید. در این دوره آموزشی متخصص بازدهی و بهره وری Dave Crenshaw یک چارچوب ساده و قابل استفاده نشان می دهد که به شما کمک می کند ، بیشترین […]

تفویض وظایف

تفویض وظایف

این روزها همه‌ی ما مشغله های زیادی داریم. نمی‌توانیم وقتمان را افزایش دهیم و تعهدات حرفه‌ای‌مان را رها کنیم . بنابراین تنها راه حل “ تفویض وظایف ” است. تفویض وظایف برای مدیرانی که در سازمان ارتقا می‌یابند مهم است. اما حتی اگر تازه شروع بکار کرده‌اید و هیچ زیر دستی ندارید، موقعیت هایی پیش […]

نحوه مصاحبه و استخدام تیم

نحوه استخدام اعضای تیم

در این دوره مدرس Cindy Mayer که نویسنده و مدیر استعدادیابی می‌باشد، نحوه مصاحبه و استخدام تیم را آموزش می‌دهد. سیدنی مایر ، نحوه آماده شدن برای مصاحبه کارکنان بصورت رودررو ، تلفنی یا از طریق ابزارهای ویدئو کنفرانس را آموزش می‌دهد . در این آموزش مولفه های کاندید ایده آلتان را خواهید شناخت و از […]

بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک

بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک

باوجود اهمیت بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک ، همچنان سرمایه گذاری در بازاریابی ناچیز است. هر کسب‌وکار کوچکی با دیگری متفاوت است. با این وجود راز مشترک همه‌ی کسب‌وکارهای موفق در داشتن طرح قوی بازاریابی است. در دوره بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک ، مدرس Brad Batesole بدون در نظر گرفتن اندازه تیم و یا بودجه شما، […]

اصول کسب و کار

اصول کسب و کار

یادگیری اصول کسب و کار ، پایه و اساس همه‌ی کسب‌وکارها (چه کوچک و چه بزرگ) را تشکیل می‌دهد. پروفسور  Eddie Davila    تمامی اصول کسب و کار را آموزش می‌دهد، و مفاهیمی مانند اهداف کسب‌وکار، ذینفعان، سود  و انواع مختلف کسب‌وکارها را توضیح میدهد. سپس در ادامه آنچه که برای شروع کسب و کار خودتان […]

اصول بازاریابی محتوا

اصول بازاریابی محتوا

با یادگیری اصول بازاریابی محتوا ، پیام‌هایی که ساخته‌اید به مشتری می‌رسد و داستان برند شما را به وی می‌گوید. مدرس این دوره  Dayna Rothman مفاهیم و مزایای بازاریابی محتوا را توضیح می‌دهد و سپس به بررسی نحوه ساخت استراتژی  بازاریابی محتوا در سازمان‌ها با هر اندازه‌ای می‌پردازد. در دوره اصول بازاریابی محتوا مباحثی مثل […]